Založ si blog

Nutnosť zblázniť sa

Extrémne striedanie nálad žien je až neuveriteľne fascinujúce. Zatiaľ čo raz srší totálnym šťastím, radosťou a entuziazmom ktorý je závideniahodný, stáčí malý náznak, drobný signál, popud… a z radosti je trieskanie dverí, buchot vecí ktoré sa hádžu do tašky na odchod, veľa precítených a občas nasilu tečúcich sĺz…

Vraj každá žena dostane občas taký záchvat…. Zatiaľ čo jedna len raz za rok, druhá každý týždeň a tak podobne… a ani nie že by to chceli robiť, skôr ide o to, že to majú v sebe, jednoducho nie su také mam piči-stky ako ich muži…

NEVERILI by ste, ale aj ženu občas prekvapí čo všetko dokázala povystrájať keď s ňou mávali tie krásne a prchké ženské hormóny, nuž…. viac slov k tomu písať netreba…!

A dosť!

29.07.2019

Ocitám sa v situáciach z ktorých sa neviem akosi logicky dostať von, mnoho ľudí mi písalo, že sa strácajú vo vlastnom živote, že majú obrovský problém, že nevedia ako ďalej…. Ak sa to človeka priamo bytostne netýka, mávne rukou veď je to ľahké… No ak sa to týka priamo Vás zrazu je všetko ťažšie, oči pre plač a čo s tým ďalej…. aj ja som sa [...]

Chcem povedať. ..

25.07.2019

Občas mám chvíle kedy by som chcela do celého sveta silno a nahlas vykričať ako ďakujem bohu za to, že mi do života poslal tak skvelého a láskavého muža. Vôbec mi občas nedochádza aké mám ja to šťastie , že mám po boku niekoho tak skvelého ako je on. Všetkým… a je úplne jedno že sa občas pohádame alebo nezhodneme, sme ludia a sme každý úplne iný… On je [...]

Poď daj mi ruku

24.07.2019

Len som chcela, že ak máš zlý deň, ak sa ti nedarí, alebo ak sa cítiš byť len zlomený / ná únavou… Všetko je to úplne v poriadku. Nadýchni sa a potom zas vydýchni. Ono to prídete aj také, že to nie je všetko podľa predstáv, no to ešte neznamená že je niečo zlé. Práve naopak. Všetko je v poriadku. Večer, alebo kľudne aj počas dňa.. otvor si fľašu dobrého [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8226x
Priemerná čítanosť článkov: 1371x

Autor blogu