Založ si blog

Čisté pobláznenie!

S veľkým výstražným výkričníkom!

Tak teda začínam, asi mi nie je úplne jasné, čo som chcela vtedy docieliť tým krokom, no jedno viem presne a to, že nič lepšie mi ani nemohlo bliknúť v hlave. Bolo to úplne presné, možno som to potrebovala ako smädný vodu.

Chápete??? taký ten impulz, prišiel a zostal, proste neodišiel. Ale iné som chcela a len ťažko sa dostávam k pointe…

Bolo to takmer presne pred rokom… vlastne bolo to na konci marca a začiatku apríla, kedy som smutne lámala rukami nad mojím dlhoročným vzťahom ktorý sa pomaly ale isto končil, no a veľmi dobre som si uvedomovala ako ma ten môj milý už neľúbi a že keby nemáme toho spolu toľko nadobudnúteho už dávno by mi kýval z rýchlika spolu so svojou novou známosťou (nazvem ju tak..).

Vlastne to jediné čo nás pri sebe držalo bol pes a majetok, žiadna láska, vášeň a ani iskra. Ja som mu vôbec nerozumela, nemal rád keď som chodila okolo neho nahá vraj ma má až príliš obkukanú a nemá na mňa vôbec chuť, vraj prečo tie kérky to sa vôbec nehodí a nechodím do kostola čo bola prekážka pre jeho mamu a moju milú svokru.

Čisté šialenstvo, ten muž ma nenapĺňal po nijakej stránke a tak som radšej ťahala nadčasy v práci akoby som mala byť doma a pozerať sa na ten všetok strach, nezáujem a NE – adrenalín ktorý v sebe mal. Źiadna radosť zo života. Len práca, práca pri doma a čau… Hlavne nech je navarené a upratané. Aj na to som časom začala kašlať, nie som predsa upratovačka aby som toto robila pre človeka ktorý ma mal tak hlboko v paži ako sa to snáď ani nedá.

Samozrejme, že za všetko som mohla ja… raz som mu tak povedala „kým sa s tebou hádam snažim sa niečo zlepšiť a zachrániť, keď prestanem už medzi nami nie je nič čo by som chcela utužiť, ty pre mňa už nič nebudeš.“ Kamoš krútil hlavou akože zase menštruačné reči… ale pravdu som mala… kým som sa hádala mala som ho rada, keď som prestala sa hádať, necítila som k nemu vôbec nič. Moje city k nemu boli vyprahnuté až tak veľmi, že ja som necítila ani hnev ani nenávisť ani radosť, šťastie, lásku… ja som necítila proste vôbec nič. Absoúltne a ešte väčšie nič.

Zase pozor!

Aby to nevyznelo tak ako nemá, on bol dobrý človek, len akosi… nevedeli sme spolu tancovať, boli sme príliš rozdielní na to aby sme mohli pretancovať všetko. On netúžil po tom po čom ja a naopak. Bol to pre mňa nudný človek a už to ako dlhé roky sme to spolu potiahli je pre mňa veľká záhada. Asi nápor MOJEJ rodiny, ktorá sa z neho šla tak strašne do kolien po… no veď viete…

No a čo ten impulz? raz mi tak napadlo opýtať sa ho starú dobrú otázku “ a ľúbiš ma ešte?“

skoro mi zabehlo ale svojím spôsobom ma to potešilo, aj keď dlhšie mi to trvalo kým sa to zmenilo na radosť… vyšlo z neho veľmi surové NIE! Facka, kopačka, proste bum… presne tam som pochopila že toto nevedie vôbec nikam…

 

 

 

…zaujíma ťa pokračovanie? Daj mi vedieť!

Nutnosť zblázniť sa

12.08.2019

Extrémne striedanie nálad žien je až neuveriteľne fascinujúce. Zatiaľ čo raz srší totálnym šťastím, radosťou a entuziazmom ktorý je závideniahodný, stáčí malý náznak, drobný signál, popud… a z radosti je trieskanie dverí, buchot vecí ktoré sa hádžu do tašky na odchod, veľa precítených a občas nasilu tečúcich sĺz… Vraj každá žena dostane občas [...]

A dosť!

29.07.2019

Ocitám sa v situáciach z ktorých sa neviem akosi logicky dostať von, mnoho ľudí mi písalo, že sa strácajú vo vlastnom živote, že majú obrovský problém, že nevedia ako ďalej…. Ak sa to človeka priamo bytostne netýka, mávne rukou veď je to ľahké… No ak sa to týka priamo Vás zrazu je všetko ťažšie, oči pre plač a čo s tým ďalej…. aj ja som sa [...]

Chcem povedať. ..

25.07.2019

Občas mám chvíle kedy by som chcela do celého sveta silno a nahlas vykričať ako ďakujem bohu za to, že mi do života poslal tak skvelého a láskavého muža. Vôbec mi občas nedochádza aké mám ja to šťastie , že mám po boku niekoho tak skvelého ako je on. Všetkým… a je úplne jedno že sa občas pohádame alebo nezhodneme, sme ludia a sme každý úplne iný… On je [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Ešte pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo už aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 8235x
Priemerná čítanosť článkov: 1373x

Autor blogu